گیت فروشگاهی ضد سرقت و بوتیک زنانه(لباس زنانه فروشی)
نوشته شده توسط : bnbgate

یکی از آسیب پذیر ترین مغازه ها از لحاظ سرقت ، مغازه لباس زنانه فروشی است به دلایل زیر

1- لباسها نسبتا کوچک هستند .

2- معمولا خریدار ها ، چند نفری برای خرید مراجعه می کنند .

3- خریدار ها معمولا مدت زمان زیادی در مغازه برای خرید هستند .

4- خریداران معمولا لباسهای زیادی را پرو یا می بینند .

5-  مغازه ها در عصر ها معمولا بسیار شلوغ است .

6-  به علت مسایل فرهنگی و دینی

این موارد بالا بخشی از دلایل امار  سرقت  بالا در فروشگاه های زنانه فروشی است برای همین این صنف از خرید دزدگیر لباس بسیار استقبال می کنند . و بیشتر آنها دارای گیت ضد سرقت می باشند .

حال به واقعیتهای داستان واری  در مورد سرقت اشاره می کنیم  که شاید برای شما جالب باشد و یا آن را تجربه کرده باشید .

تصورکنید که صاحب مغازه در آخرماه است و اجاره مغازه خود را در حال جمع و جور کردن است که آن را پرداخت کنند و مغازه اش شلوغ است ودر حال فروش است و پیش خودش فکر می کند که اجاره مغازه در حال جور شدن است ولی بعد از چند لحظه متوجه می شود لباسی از فروشگاه به سرقت رفته است (بعد از این لحظه شما به علت عصبانیتی که دارید در امر فروش هم زیاد موفق نیستید ) یعنی از سرمایه ایشان مبلغی کسر شده است ( مبلغ لباس به اضافه سود فروش آن ) یعنی اگر ایشان بخواهد برای خرید برود باید همان مبلغ را تامین کند حال فکر کنید در یک ماه چند بار همچین اتفاقی برای یک فروشگاه روی دهد آیا این فروشگاه سود آوری خود را از دست نمی دهد ؟ ایشان باید دوباره سرمایه در آن کسب و کار تزریق کنند . برای ادامه حیات مغازه خود .

حال به صورت دیگر این مسئله می پردازیم فرض کنیم شما یک یا چند مغازه دارید که لباس زنانه می فروشید که به علت مشغله کاری  بالا زیاد نمی توانید خیلی در مغازه باشید یک یا چند فروشنده دارید . معمولا در پایان روز یا چند روز یک بار آمار مغازه را گرفته و با فروش مقایسه می کنید در هر بار متوجه اختلاف بین آمار و موجودی واقعی هستید یعنی متوجه می شوید  از شما سرقت می شود اگر به این موضوع بی تفاوت باشید صد در صد این درصد سرقت از شما افزایش خواهد یافت اگر درصدی از ضرر و زیان خود را پای فروشنده حساب کنید آنها شاید ناراحت شوند و آن انگیزه و انرژی همیشگی را برای کار شما نگذارند و اگر همه ضرر و زیان را پای آنها بگذارید حتما نسبت به کار  دل سرد و بی تفاوت خواهند شد پس باعث می شود فروش مغازه شما پایین بیاید و باز هم باعث ضرر و زیان شما می شود و بعد همین پرسنل از شما می خواهند که تعداد فروشندگان را برای کنترل بیشتر زیاد کنید یا از وسایلی را برای مغازه تهیه کنید که به آنها کمک کند برای کنترل بیشتر و بهتر مغازه در این صورت اولین گزینه که به ذهن این عزیزان می آید دوربین مدار بسته می باشد دوربین مفید است کارایی دارد ولی چاره اصلی کار نیست چون  شما معمولا   بعد سرقت متوجه آن       می شوید که به احتمال زیاد آن شخص اولین بار بود به مغازه شما امده بود و احتمالا دیگر به مغازه شما نخواهد آمد ( ولی اگر برای کنترل پرسنل خود می خواهید کاربردی تر و مفیدتر می باشد ) .

گیت ضد سرقت فروشگاهی مفیدترین و مقرون به صرفه ترین گزینه برای پایین آوردن سرقت می باشد البته باید در نظر داشته باشید که باید به همه لباس ها و محصولات تگ ضد سرقت فروشگاهی در جای مناسب نصب شود وقتی لباسی از بین دزد گیر فروشگاهی رد می شود آن دستگاه شروع به آلارم می کند و فروشندگان یا صاحبان مغازه متوجه سرقت یا اشتباه خود می شوند ( اشتباه مانند جدا نکردن تگ از روی لباس مورد نظر) و دقیقا در حین انجام اتفاق متوجه می شوید در این حالت سریعا می توانید پیشگیری کرد  . و این وسیله باعث آسودگی خیال شما و پرسنل شما می شود چون یار شما می باشد برای حفظ و حفاظت از سرمایه و لباسها شما .





:: برچسب‌ها: گیت ضد سرقت ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: